SAND Concept Store i Aarhus har valgt at bruge Wannafind SMS-Gateway til kommunikation direkte mod vores kunder. Den løsning som vi er rigtig glade for, er SMS-nyhedsbrevsmodulet, hvor vores kunder kan til- og framelde sig vores kundeklub ved blot at sende en sms til 1919.

Vi har oplevet en meget stor vækst i antallet af medlemmer i vores kundeklub, da det er meget hurtigt og let at tilmelde sig.

Og rent faktisk fortæller vores kunder os, at de er rigtig glade for at modtage info om nye kollektioner, førudsalg, specialrabatter og andre modetips fra os.

Men det vigtigste er, at vi kan mærke større omsætning i butikken, dagene efter vi har sendt SMSer ud til kundeklubben.

Som sidegevinst har vi desuden oplevet, at vi nu sparer rigtig mange penge. Førhen sendte vi almindelige breve ud til alle vores kunder i kundeklubben, men nu er udgiften til porto helt væk.

Vi kan på det varmeste anbefale Wannafind som leverandør af SMS Gateways. De har virkelig en god kundeservice, hvis vi skulle støde på spørgsmål.


Sand.com - Henrik Storinggaard
Bestyrer

Compaya er en virksomhed, der implementerer og udvikler skræddersyede 1- og 2-vejs SMS/MMS-løsninger til firmaers kommunikation med kunder og medarbejdere. Hos os er der aldrig langt fra idé til handling. Vi laver alt fra SMS-konkurrencer, SMS-betalingssystemer, SMS2Email til SMS Donationer og er specialister i alt inden for mobil markedsføring.

Vi har nu samarbejdet med Wannafind i snart et år og har kun positive ord tilovers for samarbejdet.

Når man ringer op, bliver man altid taget seriøst og får en god kundeservice. To gange har vi efterspurgt tilrettelser til systemet, som begge gange er blevet implementeret efterfølgende. Vi i Compaya kan kun på det varmeste anbefale et samarbejde med Wannafind.


Compaya - Martin Saldern Schrøder
Adm. Direktør

Vi har valgt at bruge Wannafind SMS Gateway hos ECCO Salg Danmark A/S, fordi det giver os mulighed for at kommunikere direkte med vores butikschefer og det øvrige personale i butikken. Idet vi ikke selv kommer i vores butikker hver dag, og dermed ikke har mulighed for at følge op på, om det er det rigtige dekorationsmateriale, der er i vinduerne, eller om butikkerne er opmærksomme på, hvilke interne salgskonkurrencer, der kører i øjeblikket, har vi med Wannafinds SMS Gateway en fantastisk chance for at tilføre butikkerne noget ekstra.

Vi har tidligere brugt mail til at kommunikere, men det er oftest sådan, at det kun er butikschefen, der ser denne. Dermed går der mange informationer tabt. Samtidig undgår vi også, at butikkerne føler, at de drukner i informationer på mails.

Ved at butikkerne selv kan til- og framelde sig SMS-listen vælger de selv, hvor up-to-date deres personale skal være. Det er et krav, at butikschefen er tilmeldt, men ligesom alle andre mennesker synes vores personale også, at det er fedt at få en SMS indimellem, så vi har rigtig mange tilmeldte. Butikkerne synes også, at det er en stor service, vi yder til dem, fordi de får mange små, men væsentlige, informationer omkring kampagneskift i vinduerne, konkurrencer, marketingstiltag, avisvarer og meget, meget mere ind på SMS.

Det er planen, at Wannafinds SMS Gateway skal kobles op med vores intranetside for butikkerne, så de også kan modtage information den vej igennem.

Administrativt er Wannafinds SMS Gateway ekstremt nem at have med at gøre. Vi kan lave det hele på én gang, og så skal vi ikke tænke over det, før vi er klar til næste sæson. Det er et utroligt overskueligt og simpelt system, og skulle der være behov for support, har det været super service. Vi kan kun varmt anbefale Wannafinds SMS Gateway.


Ecco - Dorthe K. Thidemann
Retail Operations Manager