Tidspunkt: 17-09-2024 08:00:00
Forventet sluttidspunkt: 18-09-2024 23:55:00
Kære kunder,
Vi opdaterer Veeam Cloud Connect til den nyeste version i perioden fra den 17. september til den 19. september, mellem kl. 08.00 og 21.00. I denne periode vil det ikke være muligt at foretage en backup eller restore i cirka fem time fra opgraderingen begynder, indtil den er fuldført.
Vi beklager eventuelle gener og takker for jeres forståelse.
Årsag: Kritisk sårbarhed
Berørte abonnementer:
Services: Følgende services vil være berørt under servicevinduet
CVE's:
CVE-2024-40711
Tidspunkt: 19-09-2024 08:00:00
Forventet sluttidspunkt: 21-09-2024 08:00:00
Our backup service provider urgently needs to Restore Database, so TSM10.zitcom.dk frontend backup server will be down in the announced period.
Pga. database problemer på TSM10.zitcom.dk frontend backup server, bliver serveren lukket i den annonceret periode.
Vores eksterne backup leverandør vil restore databasen og dette forventes at vil tage imellem 12-48 timer.
Hvis der normalt køres backup i tidsrummet, kan der forekomme fejl i backup kørslerne. Disse fejl vil automatisk forsvinde igen, når TSM serveren igen er online eller backup jobs køres igen.
Hvis arbejdet bliver færdigt før annonceret tid, opdateres denne udmelding.
Vi beklager meget de gener som dette måtte give.
Tidspunkt: 18-09-2024 10:00:00
Forventet sluttidspunkt: 18-09-2024 12:00:00
Vi oplever i øjeblikket problemer med betalinger imod indløseren Swedbank.
Tidspunkt: 17-09-2024 23:00:00
Forventet sluttidspunkt: 18-09-2024 04:00:00
Årsag til afvikling:
Opgradering af switch platform
Kunder med følgende services kan blive påvirket under servicevinduet i form af manglende netværksadgang til og fra servere og services:
Påvirkning:
[MELLEM] Der kan være få sekunders nedetid.
Tidspunkt: 17-09-2024 14:30:00
Forventet sluttidspunkt: 17-09-2024 16:00:00
Our backup service provider urgently needs to Restore Database, so TSM10.zitcom.dk frontend backup server will be down in the announced period.
Pga. database problemer på TSM10.zitcom.dk frontend backup server, bliver serveren lukket i den annonceret periode.
Vores eksterne backup leverandør vil restore databasen og dette forventes at vil tage 12-48 timer.
Hvis der normalt køres backup i tidsrummet, kan der forekomme fejl i backup kørslerne. Disse fejl vil automatisk forsvinde igen, når TSM serveren igen er online eller backup jobs køres igen.
Hvis arbejdet bliver færdigt før annonceret tid, opdateres denne udmelding.
Vi beklager meget de gener som dette måtte give.
Tidspunkt: 17-09-2024 09:00:00
Forventet sluttidspunkt: 17-09-2024 16:00:00
Tirsdag den 17/9-2024 foretages der systemarbejde på alle Frontend servers til vores TSM platform.
Dette bevirker at serverne kan være utilgængelige i større eller mindre omfang, i perioden mellem 09:00 og 16:00.
Det drejer sig om disse servers:
tsm1.zitcom.dk
tsm3.zitcom.dk
tsm8.zitcom.dk
tsm10.zitcom.dk
tsm11.zitcom.dk
tsm12.zitcom.dk
tsm13.zitcom.dk
tsm14.zitcom.dk
tsm15.zitcom.dk
tsm16.zitcom.dk
tsm17.zitcom.dk
tsm18.zitcom.dk
Hvis der normalt køres backup i tidsrummet, kan der forekomme fejl i backup kørslerne.
Disse fejl vil normalt automatisk forsvinde igen, når TSM serveren igen er online eller backup jobs køres igen.
I nogle enkelte tilfælde kræver det at TSM Schedule servicen genstartes.
Vi beklager de gener som dette måtte give.