OnBRM-integrationen giver dig et 360 graders overblik over din virksomheds kontakter, dokumenter, leverandører, kunder, kalenderaftaler, opgaver, HR, kampagner og ERP - direkte igennem din Hosted Exchange-løsning. OnBRM er webbaseret og kører også på iPhone.
- Kunder: OnBRM understøtter hele salgspipelinen og kan håndtere efterfølgende service.
- Leverandører: Du kan administrere produktgrupper, produkter, priser og rabatter for dine leverandører.
- Kontakter: Du har altid alle relevante kontaktoplysninger på dine kunder, leverandører og lign.
- ERP: Du kan importere kunder, kontakter, produktgrupper, produkter og priser til OnBRM direkte fra e-conomic. Du kan desuden eksportere tilbud og ordrer til e-conomic fra din PC eller din iPhone.
- Kampagner: Det er nemt at håndtere data fra en lang række kilder som fx Excel, e-conomic, Hosted Exchange og Kob-Open.
- HR: Du kan nemt håndtere forskellige medarbejdere med login og adgangskoder for OnBRM, e-conomic, Hosted Exchange og Kob-Open. Så drukner du ikke i dine kollegers kunder, kontakter, leads, tilbud og ordrer.
- Kalender og opgaver: OnBRM er tovejsintegreret med Exchange. Du kan derfor se møder og aftaler, lige så snart du opretter dem i OnBRM eller Hosted Exchange.
- Dokumenter: Dokumenter kan knyttes til kunder, kontakter, sager eller tilbud.
Læs mere på onbrm.com