Beskrivelse

Når du er tilgængelig via. din Cybersmile Smartphone applikation eller computer dashboard, vil din webshops besøgende kunne chatte live med dig. Du vil - med vores applikation - blive adviseret direkte på din smartphone, når nye kunder skriver til dig. På denne måde får du mulighed for at yde en professionel kundeservice og optimere dine websides omsætning - selv når du ikke er i nærheden af en computer. Din Cybersmile chat vil gratis blive opdateret løbende og udbygget med nye funktioner.

Med Cybersmile har du mulighed for at tilknytte så mange chatkonsulenter (og smartphones) til din webshop, som du ønsker. Samtidig har du mulighed for at give din Live Chat et personligt præg med billede, navn og design, så dine besøgende kan få det helt rigtige førstehåndsindtryk af din forretning.

Følg guiden for at komme i gang med Cybersmile. Som Wannafind kunde får du altid 30 dages uforpligtende, gratis live chat.


Cybersmile giver dig:


  • Ubegrænset antal samtaler, “chat-agenter” og historik
  • Nem og hurtig opsætning og administration
  • Indblik i kundens færden på din hjemmeside under samtalen
  • Chat med kunderne via mobilen
  • Mailchimp integration: Integrer automatisk dine Cybersmile-forbindelser med dine nyhedsbreve

VÆRDIEN AF EN PERSONLIG CHAT-SAMTALE

Med live chat på hjemmesiden handler det om at skabe en direkte personlig kontakt mellem den besøgende og virksomheden. Det handler om, at give samme professionelle service som vi forventer at få til daglig i fysiske butikker. Med en live chat løsning fra Cybersmile kan du:


  • Styrke salget og skab mersalg i din webshop
    Du kan bruge den direkte samtale til at guide dine besøgende gennem et køb på din webshop og præsentere nye produkter for potentielle kunder, netop når de browser din webshop.
  • Skabe tilbagevendende besøgende
    Brug chatsamtalen til at give dine besøgende lyst til at vende tilbage til din hjemmeside ved at besvare deres spørgsmål og være imødekommende overfor deres ønsker. Formår du at skabe øget værdi for de besøgende, vil de have god grund til at vende tilbage.
  • Få feedback fra dine besøgende
    Du kan bruge live chatten til at få unik feedback på dit website, dit produkt og dit brand. Forstå dine besøgende og få et kvalitativt billede af, hvem der kigger på dine produkter og din side.
  • Yde support og opnå øget kundetilfredshed
    Du kan bruge live chatten til at supportere kunder, der ellers var gået i stå under et køb, og dermed mindske bounce-raten for din webshop.

Vi i Cybersmile mener, at live chat-løsninger skal være nemme at bruge. Online shoppere skal ikke lede længe efter en chat knap eller en kontaktformular. Værdien opstår i den hurtige, personlige kontakt som en simpel live chat skal tilbyde!